سلام من 19 سالمه و حدود 3 سالی میشه که دچار ریزش مو هستم،ریزشی که در روز حدود 20 الی 30 تارمو هست..دوسالی هست که قرص های تقویتی مثله زینک مصرف میکنم و یه چند هفته هست که قرص finpecia مصرف میکنم اما بهتر که نشده که هیچ حس میکنم موهام از جلو کمی کم پشت هم شده اما خانوادم میگن موهام بهتر شده...پیشه یه متخصصم رفتم میگه دلیل ریزشه موهات ارثی نیستن برای استرسو این جور حرفاست.از طرفه خانواده پدری بیشتراشون موهای کم پشتی دارن اما از طرف خانواده مادری همه موهای پرپشتی دارن و یک نفرم در آنها کچل نیست منم از نظر قیافه به خانواده مادری رفتم یه چندوقتی هم هست که باخودم میگم برم مو بکارم تورو خدا کمکم کنید..خیلی میترسم موهامو از دست بدم
( این سوال 1 ماه قبل مطرح شد و 1 ماه قبل به این سوال پاسخ داده شده است. )
با سلام ببخشید می خواستم ببینم اشعه های رایانه یا اصلا رایانه در ریزش مو نقشی دارد یانه یا اگر دارد چگونه ان را باید برطرف کرد
( این سوال 1 ماه قبل مطرح شد و 1 ماه قبل به این سوال پاسخ داده شده است. )
سلام آقای دکتر من دو سال هست روزاسه دارم و تحت درمان هستم زیر نظر خانوم دکتر محمدحسینی و روزاسه ام تقریبا کنترل شده. این بار دکترم علاوه بر داکسی سایکلین، قرص اسپیرونولاکتون ۲۵ میلی رو ۵۰ تا روزی یک عدد تجویز کردن.‌فقط من با اینکه دکترم گفتن عوارضی نداره، از مصرفش میترسم!!! پریودهای من کاملا منظمه، آیا ممکنه با مصرف این قرص بهم بریزه؟؟؟؟؟آقای دکتر واقعا عوارضی که در سایتهای مختلف در مورد این قرص هست، ممکنه اتفاق بیافته؟؟؟ ممنونم من رو در این نگرانی راهنمایی بفرمایید. ارادتمند شما
( این سوال 1 ماه قبل مطرح شد و 1 ماه قبل به این سوال پاسخ داده شده است. )
باعرض سلام و عصر بخير، سوألى داشتم در مورد قرصهاى ويتامين A آيا مى توان استفاده كرد براى رفع چين وچروك صورت و آيا برداشتن نصفى ازغده تيروئيد در زياد شدن چروكها و شكستن ناخن ها و موى سر تأثير دارد همچينين سوأل دوم اينكه دخترى دارم ١٧ ساله پوست خيلى چربى دارد كه جوشهايى در پشت كمر و روى شانهايش هست و در اثر نادرست فشار دادن تبديل به گوشتهاى اضافه شده در اين مورد چطور ميتوانم او را درمان كنم ناگفته نماند كه دخترم ازهر گونه كرم و آزمايش خون وچيزهايى نذير آن خودارى مى كند آيا خوردن قرصهاى ويتامين A در رفع آن كمك خواهد كرد لطفأ راهنمايى فرمائيد با تشكر فراوان از شما منتظر جوابتان هستم در ضمن براى اولين بار هست كه با شما تماس مى گيرم
( این سوال 1 ماه قبل مطرح شد و 1 ماه قبل به این سوال پاسخ داده شده است. )
سلام من حدود 2 ماهه که از ماینوکسیدین 2 درصد استفاده میکنم همراه با مکمل قرص پرفکتیل و شامپویه سریتا کافئین چند روزی هست که موهام ریزشش زیاد شده خیلی نگرانم میخوام ببینم طبیعیه یا غیر عادیه؟؟ توروخدا جواب بدید خیلی نگرانم
( این سوال 1 ماه قبل مطرح شد و 1 ماه قبل به این سوال پاسخ داده شده است. )
با سلام من ریزش مو دارم تا حدی که حدود دو سانت از موی سرم ریخته ولی نه به صورت کامل. الان به دنبال یه شامپو برای جلوگیری از ریزش میخوام که گرون هم نباشه. بین این گزینه ها کدوم بهتره. شامپو سینره؟ جوانه گندم یا ضد ریزشش؟ سریتا؟ چای سبز پرمون؟ فولیکا؟
( این سوال 1 ماه قبل مطرح شد و 1 ماه قبل به این سوال پاسخ داده شده است. )
با سلام،متاسفانه بنده از بچگی لکه های مادر زادی رو بدنم هست خیلی ازارم میده نه میتوانم استخر برم چون شکل خوشایندی نداره و لباسهای باز نمیتونم استفاده کنم و چون تازه نامزد کردم میترسم همسرم ببینه طلاقم بده خیلی درمانده هستم از لحاظ مالی مشکلی ندارم ممنون میشم راهنماییم کنین،اگه لطف کنین پیامک بدین خیلی متشکرم
( این سوال 1 ماه قبل مطرح شد و 1 ماه قبل به این سوال پاسخ داده شده است. )
سلام من موهام خیلی کم شده خیلی وقته که موخره گرفته هر چقدر هم کوتاه کردم فایده نداشته حتی شوره ی سر هم دارم موهام خیلی ضخیم و پر حجم بود ولی الان بی نهایت کم پشت شده موخره هم از ۵ سال پیش که از اتو استفاده کردم شرو ع شد
( این سوال 1 ماه قبل مطرح شد و 1 ماه قبل به این سوال پاسخ داده شده است. )
از خرم آباد : با سلام و خسته نباشید من دختری 21 ساله هستم که حدود 5 سال است دارای دانه های قرمز رنگ هستم و موقع رفتن حمام قرمز تر می شوند و موقع بیرون آمدن بعد از نیم ساعت کم رنگ به رنگ قهوایی دیده می شوند و بیشتر در قسمت کشاله ران و زیر بغل و کمرم ظاهر می شوند و پوسته پوسته می شوند و قتی که از آمپول Triamcinolone40 استفاده می کنم مدتی از بین میروند و دوباره ظاهر می شوند لطفا کمکم کنید . متشکرم
( این سوال 1 ماه قبل مطرح شد و 1 ماه قبل به این سوال پاسخ داده شده است. )
با سلام 3 ماه هست که در ناحیه چانه دچار ریزش مو سکه شدم علت چیست؟ راه حل؟ با تشکر
( این سوال 1 ماه قبل مطرح شد و 1 ماه قبل به این سوال پاسخ داده شده است. )
با سلام من 6 سال پيش اقدام به پيلينگ کردم متاسفانه خانم دکتر پوستم را سوزاند به طوري که دو سه هفته بعد از پيلينگ با تزريق ويتامين c به زير پوستم تا حدودي لکهاي ناشي از پيلينگ رو برطرف کرد الان لکي به طور واضح روي پوستم ديده نمي شه ولي متاسفانه پوستم خيلي نازک و حساسه يعني در کل حساس بودوهست به طوريکه درمعرض آفتاب که قرارمي گيرم پوستم به سوزش مي افته .حدود يک سال است که اخيرا لکهاي قهوه اي هم روي گونه هام ايجاد شده در اکثر اوقات بدون آرايش هستم .و وقتي بنا به مناسبتي آرايش مي کنم اصطلاحا آرايش روي پوستم نمي شينه کارمندم ساعت کاريم زياده در کل وقتي براي خودم ندارم خيلي نگرانم فعلا از ضد آفتاب elaro 30استفاده مي کنم .پوستم طراوت و شادابي شو از دست داده لطفا يه راه حلي براي پوست من پيشنهاد کنيد تا طراوت و شادابي شو به دست بياره
( این سوال 1 ماه قبل مطرح شد و 1 ماه قبل به این سوال پاسخ داده شده است. )
چند ماهی میشه انتهای آلتم به حالت پوست پوست و خشکی در اومده ... نمیدونم چه کار باید بکنم ... اگه میشه راهنمایی کنین
( این سوال 1 ماه قبل مطرح شد و 1 ماه قبل به این سوال پاسخ داده شده است. )
پسرم سه وسال وهشت ماهشه دوروز پیش تنتور (لوله باز کن ریخته رو چونه وگردنش زود متوجه شدم وباابسر شستیم وسفیده تخم مرغ زدیم دیگه بردیمش اورژانس اونجا هم مرتب با سرم شستشو دادن ولی پمادی ندادن که روش بکشم .وگفتن سطحیه.جاش خشک شده ولی نمیدونم الان میتونم براش روغن یا وازلین بکشم یانه .یا اگه پمادی معرفی میکنین .درد ی ندارد جای سوختگیش فقط اگه دست بکشم میگه میسوزه
( این سوال 1 ماه قبل مطرح شد و 1 ماه قبل به این سوال پاسخ داده شده است. )
با سلام.مدتهاست آرنج دستها و قوزک پاهام تیره رنگ و مقداری هم خشک شده.شما برای شفاف شدن این تیرگی ها چه پماد یا کرمی معرفی میکنید.با تشکر
( این سوال 1 ماه قبل مطرح شد و 1 ماه قبل به این سوال پاسخ داده شده است. )
با عرض سلام و خسته نباشید طبق این که من در سن 15 سالگیم دستم دچار مشکلی شد و دکتر ها مجبور شدند عمل کنند و به همین خاطر موی دست من را با تیغ زدند این کار 3 الی 4 دفعه اتفاق افتاد حال موهای دست من یاد شده وپر مویی دستم رنج و خجالت میکشم ازتون راه حلی برای کم تر شدن و نازک تر شدن موهای دستم میخواهم ازتون خواش میکنم را حلی برام بگین با تشکر ممنونم
( این سوال 1 ماه قبل مطرح شد و 1 ماه قبل به این سوال پاسخ داده شده است. )